9. juni 2014

Heklet smokkesnor - Elefant

Jeg fant en oppskrift på YouTube som jeg måtte prøve ut. Dette var en smokkesnor som var formet som en elefant.
Siden jeg fortsatt er litt fersk i gamet, gikk hele kvelden med på å lage denne. Det var litt småpukk, og en del måtte sys sammen.
Men jeg syntes nå den var søt jeg da.


I stedet for å lage en løkke til smokken, slik som på videoen. Så heklet jeg i stedet rundt MAM silikonsirkler, som jeg syntes ser mye finere ut.
Både silikonsirklene og klipsene er kjøpt på ebay.



Garn: Bomullsport fra Gjestal, kjøpt hos Spar Kjøp.
Pinne nr. 3,5  



 
 
Baksiden av smokkesnoren. Her kan du se at jeg har sydd fast klipsen
på baksiden av elefanthodet.


Fastmasker heklet rundt silikonsirkelen.
Silikonsirlene kjøpt på ebay.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar